Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

14.6.06

Fa un sol gris. Mira'l bé

El Hijo De Nadie
T'aixeques i només sortir de casa veus que comences malament. I a això se li van sumant tots els moments del dia, asquerosos. Tot el que fa tothom, tot el que diu tothom t'irrita més encara. Et cagaries en el dia sencer. I et sents malament perquè a sobre ho pagues amb els altres que no tenen res a veure (però sí que tenen). I ho culpes a la mala sort, que segurament no existeix però tu li ho culpes. I llavors estas tan fotuda que penses en totes les coses que et fan sentir malament. I veus un futur proper del tot incert. Amb moltes coses per fer i per viure. Però això és una manera de veure les coses més positivament... i avui no és el dia. I a sobre tens la regla. O pot ser tot perquè tens la regla. Definitivament, demà serà un altre dia.


Powered by Castpost



I de regal Loquillo. Una gran cançó. Certa, per molt que hi hagi que digui que no. O almenys això penso avui. Potser un altre dia penso una altra cosa. O simplement no la vull escoltar, perquè estic bé i segueix sent certa. Però no per amagar la realitat, aquesta deixa d'existir. O, simplement, millor deixo de ratllar al personal i de taladrar-me a mi mateixa.

9 Comments:

  • At 6:04 p. m., Blogger Ainalma said…

    És un bon dia per anar-se'n prompte al llit, no creus? Espere que la cosa haja millorat. Una abraçada.

     
  • At 10:01 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    hola preciosa, aixxx els dies que estan aixi de torts son odiosos!!!!!!!!
    jo estic d´examens i estic tb de mal humor!
    ja arriba el veranito i jo no aguanto mes estudiant1!!!!! m´estic engreixant :( tant estar asseguda jo! i tu com estas wapa? tot be apart del futur indecis?

     
  • At 7:54 p. m., Blogger stel said…

    paciencia, que ja arriba l'estiu encara que l'espera se'ns faci eterna...

    jeje, amb la cançó del loquillo m'has fet pensar en algú que fa molt que no veig...
    besets,
    ^^

     
  • At 8:43 a. m., Blogger Iurema said…

    doncs sí, ainalma, estava una mica agobiada... no ha millorat molt però espero solucionar-ho avui

    aaaish, lost, jo també tinc moltes ganes d'anar-me'n de vacances però fins a agost res de res! sort en els examens!

    a mi m'agrada molt la cançó, stel! ;)

     
  • At 6:05 p. m., Anonymous Anònim said…

    hola!estoy de vuelta! que recuerdos los tois!y el bollycao sigue siendo el bollo estrella, yo de hecho todavia lo compro de vez en cuando :)
    nos vemos por aqui! ;)

     
  • At 9:22 p. m., Blogger ♥ La Haine ♥ said…

    miraho per la part bona.. hi ha qui desitjaria que ara mateix lo vingués la regla x exemple jajajajaja.
    magrada molt tot el k escrius :)

     
  • At 9:43 a. m., Blogger Iurema said…

    shhhh... ya he visto que te has paseado por los blogs. Te dejé un comentario en el blog :) Me alegro de que estés de vuelta

    ohm! gràcies haine, espero que et passis per aquí sovint. ja et faré una visita al blog

     
  • At 2:29 p. m., Anonymous Anònim said…

    M'agrada el titol.

    Apa, anims, nena, que nada es eterno... Algun dia miraras atras y hecharas de menos cosas ;)

    ciao

    I.

    PS: hablo como una vieja??

     
  • At 4:39 p. m., Blogger Iurema said…

    pues sí, como una vieja!!!!! XDDDDD Només tenia un dia de ratllada. A veure si actualitzo ja!!!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home