Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

18.5.06

Després del Dinar, Ve el Postre


Quin sentit té assolir la cima si hi has arribat per sobre de tot? Per què moltes vegades no es valoren les persones pel que són sinó pel que haurien de fer (segons unes lleis que no sé d'on han sortit)? Per què de vegades ens costa trobar la gent adequada? És increïble com a pesar de moltes coses seguim creient i seguim tirant en davant, encara que sigui a contra corrent.

Com ja vaig dir un dia que ho faria, deixo un altre poema d'Estellés. Perquè el disfruti qui vulgui.


XLII


m’he estimat molt la vida,

no com a plenitud, cosa total,

sinó, posem per cas, com m’agrada la taula,

ara un pessic d’aquesta salsa,

oh, i aquest ravanet, aquell all tendre,

què dieu d’aquest lluç,

és sorprenent el fet d’una cirera.


m’agrada així la vida,

aquest got d’aigua,

una jove que passa pel carrer

aquest verd

aquest pètal

allò

una parella que s’agafa les mans i es mira als ulls,


i tot amb el seu nom petit sempre en minúscula,


com aquest passarell,

aquell melic,


com la primera dent d’un infant.



El poema no queda ben tabulat com l'original perquè aquest blog posa el format que li dóna la gana. A més, no volia que quedés tan separat però passo de tornar-lo a escriure per quarta vegada.... de vegades em posa nerviosaaaaa!!! juis juis!!!

12 Comments:

  • At 8:11 p. m., Blogger Ainalma said…

    Molt bonic el poema. Podem dir, llavors, que Estellés queda recomanat per tu, no?

     
  • At 10:40 a. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Los poemas siempre serán poemas y no hay que preocuparse por los formatos...

    Qué ahora sí ya te olvidate de mí?

     
  • At 11:08 a. m., Blogger stel said…

    de vegades hem de saber veure el pètal, el color verd, la mà d'un que busca la de l'altra... és difícil, però quan es veu ens pot fer molt feliços :)
    muakis,

     
  • At 2:36 p. m., Blogger nimue said…

    aquest poema és un dels meus favorits. :)

     
  • At 3:31 p. m., Blogger Iurema said…

    i tant, ainalma! altament recomanable. llegeix-lo. no t'arrepentiràs ;)

    heiter, no me olvidé!!! :S Es que últimamente no tengo ni un minuto. Voy pasandome por los blogs así cuando puedo...!!! uishhhh

    i tant que sí, stel. són aquestes coses les que has d'anar disfrutant! petons wapa

    sí, nimue, també per mi. tot i això, si hagués de triar-ne uns quants tampoc sabria quins perquè estellés m'agrada molt!

     
  • At 10:00 p. m., Anonymous Anònim said…

    Oi tant... tantes vegades que seguim fent les coses sense saber perque... esclafant el temps amb el cap, perdent la capacitat de trobar el sentit...

    M'agrada molt el poema que has posat.

    A bientot

    I.

     
  • At 10:45 a. m., Blogger Iurema said…

    doncs sí, ivich :)

    me n'alegro que t'hagi agradat.

     
  • At 12:42 p. m., Blogger Silviqui said…

    Hola maquissima...recomana´m una bona edició de poemes d´Estellès. Ho vaig llegir fa molt anys i em va encantar...aquest em va recordar als meus anys d úni,,,,

     
  • At 9:52 a. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Qué será?
    Qué no te acuerdas de mi?

    Esta bien soy el Gosu, sólo que ahora soy así!!!

    Un besote mi niña!

     
  • At 10:58 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    hola wapa, com va tot?
    per aqui tot molt be, eçhe tornar amb el meu xicot. De moment va bé.
    Ostres hauria d´estar estudiant no pot ser :S

     
  • At 1:35 p. m., Blogger Carol Blenk said…

    Tens raó, "de vegades ens costa trobar la gent adequada" però sempre es troba algú, sempre. Ei, ànims, eh?
    Petonàs, guapa
    PD: Genial poema

     
  • At 11:07 a. m., Blogger Iurema said…

    hi ha moltes, silviqui, d'edicions. Recopilatoris, els seus llibres. Ja t'ho miraré. Pregunaré a una persona que hi enten més (de fet, li mango els llibres a ella ;) )

    Me n'alegro molt, lost. De debó. Per cert, sé que tinc pendent un mail :P Ho sento :S molts petonets!!!

    suposo que sí, carol. Sempre acabem trobant algú tot i que de vegades donem mil voltes abans de trobar-lo

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home