Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

8.5.06

Q·U·A·T·R·E


Torne per fer un encàrrec que tinc pendent. És un meme que m'ha passat Ainalma. La veritat és que a mi aquestes coses em costen una mica perquè és llegir la pregunta i automàticament la ment se'm queda en blanc. Però ho intentaré!

Quatre treballs que he tingut

- Profe particular de mates.

- Profe particular de violí (la veritat és que d'això ja fa una mica de temps encara que ho preferiria fer abans que les mates, però ja no em veig amb cor!)

- Cambrera (quin pal!!!)

- Explotada en una empresa de colorants i pigments per a ceràmica (Sí... becaria pringada que em tocava fer 8 horetes diàries per una misèria de sou; però m'ho vaig passar molt bé!!! Supose que perquè sabia que només m'havia de passar allà un parell de mesos!)

Quatre pel·lícules que puc veure repetidament

Doncs la veritat és que no m'agrada veure les pel·lícules moltes vegades perquè al final les acabe avorrint. Però bé, posaré almenys les que he vist unes quantes vegades.

- "El Rey León" quan era menuda me la vaig tragar tantes vegades que em sabia els diàlegs de memòria (encara recorde alguns fragments). He de reconéixer públicament que em va passar lo mateix amb "Mary Poppins" i "Sonrisas y lágrimas". Però això ho englobe en el mateix pack que "El Rey León"

- "Cinema Paradiso"

- "Pulp Fiction"

- Bodrios cutres tipo "Notting Hill", que posen els diumenges a la tarda. Els he vist mil cops però un diumenge que no tinc ganes de fer res, m'entretenen i les mire. :P

Quatre llocs on he viscut

- El meu poble :P

- El poble on passe l'estiu :P

- Barcelona

- Un poblet de Girona (era molt menuda i era perquè a ma mare l'havien destinada allà quan s'acabava de treure les oposicions)

Bé, no he dit res de bo en aquest apartat!

Quatre Programes/Sèries de TV que m'agraden

Bé, aquí em repetisc sobre el que vaig dir fa uns dies: em trague totes les sèries de metges!!!

- Soy el que más sabe de televisión del mundo (per cert! m'han dit que han fet fora a Mofli!!!! no m'ho puc creure!!! és que fa 2 setmanes que no ho he vist :S)

- House

- Hospital Central

- Nip/Tuck

Quatre llocs on he anat de vacances

- Florència (mmmmmmmm...)

- Amsterdam

- República Eslovaca

- Suïssa

Quatre dels meus plats preferits

- Arròs al forn (està taaaaaaaan booooooo!!!)

- Paella

- Les favetes que fa la meva àvia (per cert, avui tinc això per dinarrrr!!!!)

- Qualsevol cosa de les que fa mon pare quan està creatiu culinàriament parlant :) (sobretot m'agrada perquè no ho he de cuinar jo!!!)

Quatre webs que visite diàriament

- El correu

- Vilaweb

- El blog (encara que últimament no escric res, sempre el miro i intento llegir els altres blogs!)

- Tonteries vàries inclassificables

Quatre llocs on m'agradaria ser ara mateix

- En ma casa

- De vacances on siga

- Passejant pel carrer (fa un solet més bo!!!)

- A la platja

Quatre còmics que recomane

Potser amb els còmics no estic gaire enterada jo, però vaja. Ahí va:

- Tintín (encara ara el llegeixo!!!... i això que me'ls he llegit mil cops!)

- El Jueves

- No sé

- No sé

Quatre llibres que recomane

- "La cara oculta de la lluna", de Pasqual Mas. Conta diferents històries de persones que van viure la postguerra. Però ho fa de la mateixa manera que els meus avis me les podrien explicar a mi. Tenen a veure amb gent de la meva terra així que em resulten, per això també, molt properes. Em va encantar, vaja!

- "El déu de les coses petites", d'Arundhati Roy. Fantàstic. El recomane.

- Qualsevol de Ferran Torrent. M'encanta.

- "El Perfum", de Patrick Süskind.




Bé, Ainalmeta, espere que amb això hi hagi prou! Aquesta vegada, però, no el passe a ningú. Que el faça qui vulga (es nota que he anat a casa aquest cap de setmana, que encara tinc el meu accent!!! a veure el que dura!).

7 Comments:

  • At 8:10 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ein? El teu accent??
    I com que Bodrios cutres tipo "Notting Hill"? Que jo he posat aquesta pel·li com a una de les meues preferides! Ais, serà que no he plorat amb el final mil i una vegades...

     
  • At 11:17 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    ostres quin meme mes llarg!!!!!
    A mi m´agraden el test pero curtets, perque la gent sapiga tonteries d´un mateix :)
    que tal preciosa com va tot? jo estic molt cansada avui!un dia esgotador!

     
  • At 8:15 a. m., Blogger stel said…

    en parell de cosetes, jeje, magnífics els love of lesbian!!!! un post molt encertat ;)
    i del meme, doncs dir-te que jo tb sóc fan del tintin, jejejejej, i de la paella; tot i això les favetes al forn te les deixo per tu :p

    tot bé? jo estressada, però vaig tirant, com sempre :D
    besets,

     
  • At 8:42 a. m., Blogger Iurema said…

    :S ainalmeta... ho sent!!! no volia ofendre!!!!! jo també l'he vista molts cops i tb m'he fet un mar de llàgrimes, però em referia a que és una pel·lícula pastelón... això no m'ho pots negar... espero que no t'hagi sapigut greu :(

    doncs sí, lost, a mi tb m'agraden els memes més curts, però què hi farem. de llegir potser és una mica pesat però de fer és entretingut

    ai, stel! últimament tots anem estressats... jo a més estic començant a entrar en crisi (i per tant, començant a escriure coses catastròfiques que algun dia penjaré...)

     
  • At 9:48 a. m., Blogger Ainalma said…

    No m'ha sabut greu. Clar que és "pastelón", però és tan bonica...

     
  • At 11:48 a. m., Blogger Iurema said…

    aaaiiish! pozí... pastelón de plorar... glups!

     
  • At 4:57 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    ostres has començat a entrar en crisi? jo tb, i conec un munt de gent que tb. Que serà? el temps?

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home