Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

12.5.06

Divendres Afònic

Delirant
Casi a punt de caure en una grip (tot i que tinc l'esperança de no arribar fins a aquests extrems!), amb una veu de carajillera del copón (la que em surt, vaja, perquè l'afonia tampoc em deixa dir gaire cosa!), escric aquestes lletres. Avui havia d'anar a l'assaig i, òbviament, no ho faré. I em fot perquè d'aquí a res tenim el concert i... bé, s'ha d'assajar! No obstant, empraré aquestes hores de salut dubtosa en acabar la feina i anar a veure uns amics que vénen des de València a tocar aquí, aquesta nit. En tinc moltes ganes perquè ja fa temps que no els veig. Suposo que m'acoplaré de mala manera al seu plan després del concert (és el que m'han obligat a fer, vaja!), jeje! Espero que no m'acabi de fer pols el costipat...! Així que ho hauré de fer una mica light, suposo.

Bé, i ara, activitats recomanades per al cap de setmana (i la setmana que ve). Principalment per als valencians residents al principat però es pot apuntar tothom que tingui interès:

  • Ha començat ja la setmana cultural organitzada per Espai País Valencià. És una organització ("valga la redundancia"! jeje!) de valencians que resideixen a Catalunya (que en som molts!) que realitzen diverses activitats i participen en moltes d'altres. En aquest cas han organitzat la segona Setmana Cultural Valenciana que té com a objectiu donar a conéixer a tothom qui vulgui, almenys part de la cultura i la realitat valenciana. Es fan conferències, es passen documentals, pel·lícules, curts, recitals, concerts, etc. La programació la deixo aquí per qui li vingui de gust mirar-la.
  • En concret, aquest dissabte fan una macro-paella a la plaça Joanic. Bé, de fet en fan dues: una és vegetariana. Hi ha també amanida i per beure vi, pomada (de mallorca), misteleta i més coses. Després fan pilota valenciana i concert. L'any passat van fer castells, van vindre dolçainers i tabalers, vam cantar, vam ballar, vam riure molt... ens ho vam passar molt bé! Així que qui vulgui apuntar-se, ja ho sap. El preu de la paella són 8€. Suposo que us heu de posar en contacte amb algú de l'organització, però no n'estic segura.
  • L'altra recomanació imprescindible d'aquesta Setmana Cultural Valenciana és, a banda de les xarrades i tot en general, que està molt bé, "El Chou" de Xavi Castillo. Un humorista satíric i genial. És dimarts a la nit, mireu-ho al programa. A tall d'anècdota, comentar que li prohibiren l'actuació (sí, heu llegit bé "prohibir"!!! així estan les coses!) a Xàtiva per criticar el Papa i no sé qui més. Bé, si podeu anar-hi, riureu una estona!!!
  • I també sembla interessant la xarrada del divendres 19 (divendres que ve) sobre l'especulació urbanística.
  • No sé, si us ve de gust, fullegeu el programa. Hi ha coses molt interessants, en serio.
Bé, i després d'aquest incís cultural, us deixo una cançó molt maca de Leonard Cohen (que no té gaire a veure amb aquest post, però és igual!). Que passeu bon cap de setmana. Espero, jo també, no haver-me'l de passar al llit!!!




Powered by Castpost

5 Comments:

  • At 1:06 p. m., Blogger stel said…

    Hola!!!
    espero que tinguis un bon cap de setmana i que et milloris!! que agafar una grip ara no és plan...
    No sé si t'ho havia dit mai, però jo tinc molta familia per Valencia (bé, per Valencia i per Castelló), i passo la majoria dels meus estius a Nules (que no és cap meravella de poble, però hi tinc familia jeje).
    En fi, que bon cap de setmana i aquestes coses.
    Muaks,
    ^^

     
  • At 1:34 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    ohhhh afónica?
    jo tb ho vaig estar fa poc. Es que no puc parar de parlar, soc molt xerraire i si surto acabo afonica sempre. :D
    Com va tot? com es presenta el finde?
    em fa mal la panxeta :( de la regla :(

     
  • At 2:56 p. m., Blogger Iurema said…

    stel!!! A Nules?! Jo sóc de per allà a prop! Hi passo sovint. Ostras... jeje! quina il·lusió :P


    jo feia anys que no em quedava afònica però ja veus :S Ara em trobo una mica malament i me'n vaig a casona a cuidar-me una mica :( Que passis bon finde

     
  • At 4:36 p. m., Blogger Ainalma said…

    Prenc nota, Iurema, i millora't! Un beset.

     
  • At 8:55 a. m., Blogger Iurema said…

    gra6! un b7 per tu tb!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home