Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

9.6.06

Txernòbil


Quan va succeir l'accident jo era petita però sempre hi he sentit a dir coses i més o menys sabia què va passar. L'any passat vaig fer una assignatura d'ètica on ens en van parlar. Es veu que van escatimar tant com van poder en recursos de seguretat, que en qualsevol central nuclear segura només s'hagués fós el nucli i no s'hauria escampat la radiació. En aquesta
Exposició (s'ha de clicar a l'icone de Hi havia una vegada Txernòbil) al CCCB parla de com va començar tot, per què, què va passar abans, durant i després. Encara no he anat a veure-la. Si algú hi va, ja em dirà el què, perquè sembla molt interessant i bastant completa. Em va impressionar molt quan ho vam parlar l'any passat, i tot el que vam veure. Crec que valdrà la pena.

6 Comments:

  • At 11:19 a. m., Blogger Ainalma said…

    Jo també crec que la manca d'informació ha sigut important. Vaig a veure l'enllaç que ens has posat. Una abraçada, i bon cap de setmana!

     
  • At 11:18 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    hem de coneixer el passat per millorar el futur. Coneixer els error es el que hauriem de fer. Com estas preciosa!!!!

     
  • At 11:36 a. m., Blogger Iurema said…

    a veure si t'agrada, ainalma. tot i que serà una mica difícil que pugues anar a veure l'exposició

    doncs sí, lost. tens tota la raó. estic fins al gorro de feina. però espero que aquesta setmana sigui la última... :S

     
  • At 11:19 a. m., Blogger stel said…

    ostres, al CCCB? mmm, doncs ara miraré dates i si puc m'hi acosto, que el tema la veritat és que m'interessa molt!!
    ànims per combatre l'estrés, que ja falta menys!!!!
    mua!

     
  • At 12:17 p. m., Blogger Iurema said…

    grà6! igualment. si et passes ja em diràs, que encara no puc anar a veure-la! petons

     
  • At 10:20 a. m., Blogger Biel Barnils Carrera said…

    lurema, en parlo al meu últim post:
    http://blocs.mesvilaweb.cat/onomatopeia

    Impressionant. Sortiràs, sortireu tocats, però val la pena.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home