Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

2.2.06

De Confusions


No crec que sigui nostàlgia. No vull tornar enrere. Espero, si més no, que no sigui enveja -aquest sentiment tan odiós que ens fa caure en la vergonya-. Enveja de mi mateixa, no obstant. De mi, abans. Ràbia per fer, de nou, les coses a deshora. Per sentir-ho a deshora. Per pensar-ho quan ja no hi ha remei. Per ser tan reaccionària i portar fins al límit els sentiments. Els teus, però els meus. Per poder adonar-me de si en sóc capaç. Però no ho era, de capaç. Impotència. Rebento. Per força he de cridar per alliberar-me de l'estupidesa que de vegades és tan present a la meva vida. Abans, no. Ara. Per enyorar una cosa que no vull. I no poder evitar-ho. Sabent que vaig fer el que calia. I sentir-me, no obstant, tan malament.

9 Comments:

  • At 5:00 p. m., Blogger stel said…

    holaaaaaaaaa!

    jo també crido per arreglar el que no entenc... però crido en la meva habitació, quan ningú em veu i així, jo soleta em soluciono els problemes...!!!
    xD

    tot bé? exams? la vida?
    :)

    besets,

     
  • At 6:06 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    Hola! he tornat a la vida. M´ha cridat l´atencio la frase "Per anyorar una cosa que no vull" d´un nido quina força tenen aquestes paraules.

     
  • At 12:39 p. m., Blogger Iurema said…

    sí... jo tb crido a la meva habitació, stel, però de vegades em desfogaria millor si cridés al mig del carrer!!! :P
    la vida bé... exams no tinc. vaig acabar l'any passat, tot i que segueixo a la uni fent un petit treball d'investigació. ara tinc molta feina :S

    lost, gràcies pel comentari. sembla una contradicció però de vegades em passa, i fa que em bloquegi. buf!

     
  • At 7:41 p. m., Blogger Somnius said…

    que lindo eso...aunque triste, pero lindo

     
  • At 7:24 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    hola! bon diumenge! un altre setmana comença. Aixo de la radio que deia, es que tu parles a una banda de la ciutat i a un altre banda de la ciutat algu que passa per alla t´escolta la teva veu.

     
  • At 7:37 p. m., Blogger Ainalma said…

    Quan em sent així m'abrace a qui s'oferisca. És la millor medecina que he trobat fins ara per als mals del cor... i de quasibé tot tipus. Una abraçada, xiqueta!

     
  • At 8:00 p. m., Anonymous Anònim said…

    A tots ens passa això alguna vegada a la vida, suposo que és inevitable, no? Val més no pensar-hi i tractar de no perdre oportunitats.

    Muacks

     
  • At 12:13 p. m., Blogger Iurema said…

    somnius, me alegro de que te haya gustado.

    doncs sí que és xulo això de la ràdio, lost! suposo que donarà lloc a tota mena de situacions! XD realment em sembla una idea molt romàntica :P

    gràcies per l'abraçada, ainalma! la veritat és que és una bona medicina per quasi tot, estic d'acord!

    carol, suposo que sí. més val no pensar-hi. però que una dia te'n recordis no té per què significar perdre cap oportunitat. simplement recordes i, com és normal, pots enyorar-ho. no? bé, potser m'estic liant. un petonet per tu tb

     
  • At 10:31 p. m., Anonymous Anònim said…

    Me ha encantado. Estic sense paraules. Describes mejor que nadie cosas de las que nunca habia hablado en voz alta...

    I.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home