Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

16.1.06

¿¿eing??


Pfff... el misteri. No sé què vaig fer l'altre dia que ara m'ha desaparegut l'últim post que vaig escriure!!! Són coses que de vegades passen. Tot i que hi ha gent que li passen més sovint que a altres. Jo em considero més o menys "estàndar" en aquest aspecte.

La meva mare, en canvi, creu que l'ordinador és un ser maligne i posseït. I algunes vegades, quan s'hi acosta, s'espatlla. El pobre deu notar les vibracions de la dona i es deu cagar a les calces! I quan a ella no li funciona... no vull ni dir com es posa. I llavors he d'anar jo a solucionar-li el problema (el meu germà i el meu pare ja passen), i em toca el rebre. Però no resulta ser més problema que alguna història de word o excel... XDDD...no passa d'això (bé he de dir que quan és una cosa molt greu, jo... ni idea, eh?). Però bé, cadascú està a un nivell de dificultat :) I, total, pel que ella l'utilitza...

Al meu germà, en canvi, no li passa res d'això. Està a un altre nivell. Més que res perquè com que ha fet caldo més d'un ordinador, està més que acostumat a que se li mori cada dos per tres i, per tant, a arreglar qualsevol cosa... Ara ha començat a estudiar informàtica i tot! :S

Jo estic a un nivell intermig :P (suposo que intermig-baix, o intermig-intermig... no sé! però vaja...). Imagino que com la gran majoria de la gent. He fet una mica de tot a la carrera. Fins i tot programació. Però quan el tarat del PC comença a donar problemes i m'apareix aquella pantalleta blava de MSDos... a mi ja se m'escapa!!! I bé, altres problemes com les desaparicions de posts... per mi són Poltergeist.

Jo crec que el Quid de la qüestió és no posar-se histèric... que l'ordinador és molt sensible a aquestes coses!!!

12 Comments:

  • At 11:57 a. m., Blogger Mr.Celofan said…

    Pues yo tengo la suerte de tener un hermano que siempre me saca de los apuros informáticos. Aunque tampoco es que tenga demasiados, pero cuando los tengo, son de campeonato. Lo del post que te ha desaparecido si que es raro, si.

     
  • At 12:17 p. m., Blogger Iurema said…

    A mí de los apuros normalmente me saca mi padre... o me ayuda, vamos! Y si no, algún amigo entendido... jeje :P

    Y lo del post... es que empecé a hacer cosas y a lo mejor sin querer lo borré. Pero es raro porque creo que te aparece una pantalla de verificación o algo así... buh! no sé...

    si es que... no se pueden hacer 10 cosas a la vez!!! :S

     
  • At 4:23 p. m., Blogger Ainalma said…

    Com diu una amiga meua, el més important no és saber, sinó tenir el telèfon de qui en sap! Estic totalment d'acord... Que faria jo amb els meus amics informàtics... I és que els virus m'estimen molt, què hi farem! Un beset.

     
  • At 5:44 p. m., Blogger Silviqui said…

    Hi ha fenòmens paranormals que s éscapen al raonable, però amb els ordinadors aquests `són la hòstia! Jo ara acabo d íntentar descomprimir un cd que m ácaben de passar i em descomprimeix el cd 1 i el dos passa d éll. Serà que el meu ordinador es anti nacionalismes i aquest es un CD del Lertxundi?? O que no enten el winzip L´euskera? Ni jo tampoc clar...segueixo batallant. Fins a altra estoneta...

     
  • At 6:50 p. m., Blogger ZAGASO said…

    La teva mare té raó.

    Ha definit molt bé el que és un ordinador...

    Una abraçada

     
  • At 6:56 p. m., Anonymous Anònim said…

    jo faig un crit: Ferraaaaaan! i ell m'ho soluciona... jajaja

     
  • At 8:29 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    jajaja ostres, que raro!ara entenc perque em deies que t´havia desaparegut el post!!! taba flipant.
    els pcs son un mon...tens rao en aixo, que la gent que els hi te por ells ho oloren perque tinc una amiga que li passa el mateix. Ordinador que toca amb tota la por del mon i amb tota la cura i es començar a sortir missatgets de windows amb errors xDDDD es una canya!

     
  • At 10:20 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    jaajaj si, jo he començat a llegir el nou blog i no ho he entes gaire, crec que son personatges d´animals. Per mi tenia mes ganxo l´altre.
    A vegades parlo amb la gi pel messenger, ara ja es conecta poc, l´amour!!!!bon dia!

     
  • At 11:00 a. m., Blogger Iurema said…

    :)

    no sé com és exactament el blog nou. només hi he fet una ullada. de moment me l'he posat a "favoritos" :P
    ja l'aniré mirant

    petonets i bon dia tb!

     
  • At 9:51 p. m., Blogger ALtraste said…

    Harta de pantallazos azules, cuelgues, virus, mensajes de error, troyanos...?

    Pásate a MAC ; )

    No, no me llevo comisión, pero me ahorro lamentos de amigos peceros : p

    Besitos y cosas,

    AL.

     
  • At 2:04 p. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Hola.
    Encara no sé com he anat a parar al teu blog, suposo que perquè és com el meu però en verd ... és igual, tinc el dia espés.

    Jo sóc el que arregla els ordinadors dels altres. Sí, aquella espècie en extinció que va d'un lloc a l'altre quan té festa perquè m'han dit "Ei, que el meu ordinador fa el tonto" o "Escolta, passa't per casa perquè em va lent". Aixxx, el significat de "anar lent" ... que després vas allà i veus que va cagant llets.

    Desenganyem-nos, NO ÉS TAN DIFÍCIL. La majoria de coses s'arreglen formatejant el disc dur. Ànims, que és més senzill del que sembla.

    Fins la propera

     
  • At 6:00 p. m., Blogger Iurema said…

    ja ho sé... l'he de formatejar... però em fot un pal!!! gravar-ho tot en CDs, tornar a instalar-m'ho tot i tornar a gravar-m'ho tot...
    BUFFFF

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home