Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

2.1.06

com als vells temps


Un altre cop a l'orquestra. Concert de Nadal. Com en els vells temps. Cares noves, cares conegudes, i altres que ja només són en la memòria. Quantes estones. Allà, bones estones. A classe, de tots colors. Amor, ràbia, satisfacció, INsatisfacció, cabrejos, hores i hores d'estudi sacrificat, de vegades tan gratificant i altres tan poc. I sempre aquella sensació, diferent però comparable a l'enamorament. Aquesta sensació a la boca de l'estòmac. Que abans anava barrejada amb aquests sentiments contradictoris que, com a tants d'altres iguals que jo, m'acompanyava. I ara va barrejada amb la nostàlgia del que va ser, i del que no serà -que sempre m'acompanyarà-. Però ara em sento bé, no m'inestabilitza (almenys, no sempre). Ara és diferent. Ara ric, m'ho passo bé i toco -el que puc, és clar, però almenys toco-. I viatjo a un altre món diferent del que normalment m'envolta. I m'agrada. Sempre m'ha agradat. Però una ha de triar. I jo vaig triar lo altre.

10 Comments:

  • At 12:58 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    quin instrument toques?

     
  • At 1:00 p. m., Blogger stel said…

    orquestra??
    vells temps??
    cuenta, cuenta
    ^^

    jo sóc molt potes en això de fer música :p

     
  • At 3:08 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ei, que bé! Jo cante en una coral, però encara estem de vacances de Nadal... El mono comença a fer-me cantar a la parada de l'autobús malgrat les mirades amagades de la gent...
    (M'alegre d'haver trobat el teu blog).

     
  • At 3:26 p. m., Blogger nimue said…

    els músics formen part del meu olimp mitòman particular.

     
  • At 7:03 p. m., Blogger Iurema said…

    ehem... toco (bé tocava... ara només faig un intent) el violí... algun dia us tocaré una estoneta ;)

     
  • At 7:05 p. m., Blogger Iurema said…

    ahm! ara volia "apuntar-me" a fer gospel (els heu vist al metro, algun cop?)... però la meva il·lusió sempre ha sigut cantar en una coral :P

     
  • At 7:39 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    jo al cole era la noia de la coral!!!! m´encanta cantar, el meu somni ha estat sempre ser una cantant de rock.
    he intentat aprendre guitarra electrica, blues i piano. I als EEUU anava a misa a escoltar les corals de gospel! wow allo si que posa els pels de punta! tambe t´agradava en kurt? Era bon tio ;) segur!

     
  • At 7:10 a. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Esto me hizo recordar la película de Sin city, donde el tipo rudo le dice a su amiga lesbiana:
    Regresan los viejos y buenos tiempos y estoy listo para ellos.
    Pero es evidente que el tio este esta mermado, pero los ojos evocan aquellos viejos tiempos!

     
  • At 12:34 p. m., Blogger Ainalma said…

    Doncs no et quedes amb les ganes, Iurema! És una experiència molt bonica cantar en una coral, o on siga, sobretot si ho desitges de tot cor. Així em va enganxar a mi: vaig sentir una coral assajant l'Aleluia d'El Mesies i em va agafar una cosa dins... que em va fer plorar. En eixe moment vaig decidir que havia de formar-ne part com fos. Al dia següent vaig començar a cantar-hi, i d'això ja fa 8 anys. Bé, vaig canviar de coral als 3 anys, però mai no he deixat aqueix món. Ni ho faré. Un beset, i ànim!

     
  • At 3:13 p. m., Blogger Iurema said…

    gràcies pels ànims, ainalma! a veure si puc entrar en alguna coral aquest any nou! la veritat és que m'encantaria!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home