Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

4.1.06

perlman


Ejem... avui, dia del concert. Esteu convidats, tots. A les 19.30 a una església del meu poble. Música barroca, però. Telemann, Vivaldi, Bach... divertit! I en homenatge a tots els violinistes, tots els violinistes frustrats, tots els que hem estimat tant aquest instrument que ara em desafia. Callat. Us vull presentar un mite:


Itzhak Perlman. Expresivament no és perfecte (personalment, hi ha d'altres que sovint prefereixo), però tècnicament no hi ha qui el superi. Ha tocat totes les barbaritats composades. Amb les seves mans petitones i grassonetes. En la seva cadira de rodes ha omplert centenars de sales, de palaus, de mans aplaudint, de cors, d'ànimes en pena. Jo no l'he vist mai en directe. Sí a la televisió i l'he sentit mil cops en CD (beneïda Deutsche Grammophon!). Si algun dia tinc l'oportunitat de veure'l... buf! Quin somni!!! Pagaria el que fos! (weno... o casi!)

Bé, només volia que el coneguéssiu. Tot un mite.

9 Comments:

  • At 3:37 p. m., Anonymous Anònim said…

    hola noieta!!! fa temps que vaig deixar enrere el violí clàssic per posar-me en mans de l'escola de música tradional, va ser l'única manera de treure la pols al meu vilinet... que vagi molt bé el concert! molta merda!!!!!

     
  • At 3:37 p. m., Blogger Ainalma said…

    Quin homenatge més bonic. Amb tan bones referències, faré l'impossible per sentir-lo!

     
  • At 9:40 p. m., Blogger Albert R. said…

    Ara només falta que ens posis una cançó ben bonica :)

     
  • At 6:41 a. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Hola:
    ¿Por casualidad no tendrás algo en mp3 que puedas mandar por mail? Digo, así como lo pones suena fantástico! Y como por aqui luego es difícil conseguir material de este tipo...

     
  • At 8:15 a. m., Blogger nimue said…

    reconec que no sóc una amant de la música clàssica. M'agraden poques coses i normalment perquè tenen un valor sentimental. Però fas una descripción tan bonica que fan ganes de sentir-lo!
    Jo estaria ben contenta de tindre admiradores com tu si fóra aquest senyor!

     
  • At 10:09 a. m., Blogger Toni Salado said…

    Hola Iurema!

    Soc blogger des de fa poc més d'un mes, i he conegut el teu blog a través de la nimue. T'he fet un link a la meva pàgina, així que si t'agrada el que jo poso al meu blog, també em pots linkar.

    Ens llegim!!!

    Toni (Nire Bazter)

     
  • At 11:08 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    ohhhhh com m´hagues agradat anarhi!!!!!!
    Estudio amb musica classica i m´agrada força!!!!

     
  • At 12:42 p. m., Blogger ALtraste said…

    Has escoltar el tango "Por una cabeza" interpretat per Perlman? És una meravella.

    Besets : )

    AL.

     
  • At 6:03 p. m., Blogger Iurema said…

    por una cabeza?? de qui és??

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home