Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

8.1.07

la tornada


de nou rodejada de vides perfectes que pressionen. de persones tan perfectes que semblen irreals. si m'hi apropo caic en un buit tan gran i en una foscor tan profunda que m'angoixa fins ofegar-me. em fa reviure totes les meves misèries. no em deixa pensar, no em deixa respirar. no sé què passa que em fa no ser jo. és tan ideal que no pot ser, i em fa ràbia que no es toqui de peus a terra. o és que sóc jo que em complico massa? és que sóc jo que necessito viure en iupilàndia? si mai ho he volgut, per què ara ho hauria de necessitar? i si no, per què em sento tan... res? és com un món de rosa xicle que embafa! és que un altre cop em torno a sentir sola? serà que ara em molesta més que mai. serà que en començo a estar cansada.

si és que ja és estrany que tingués tantes ganes de quedar-me a casa.

------------------------------------------------------------

Mil Pedazos - Christina Rosenvinge

7 Comments:

  • At 8:13 p. m., Anonymous Anònim said…

    Yo creo que no existen ni vidas perfectas, ni personas perfectas. Y creo que nuestras imperfecciones son las que nos hacen especiales y únicos, nuestros defectos y nuestras virtudes son los que nos hacen irrepetibles.
    Así que no te sientas tan...nada, sientete única! :)

     
  • At 9:50 p. m., Anonymous Anònim said…

    Pot ser aquells que tu creus tant perfectes, passen al teu costat pensant el mateix que tu. Tots tenim les nostres coses.

     
  • At 12:57 p. m., Blogger Iurema said…

    shhh. pienso igual que tú. en serio. pero a veces es difícil sentirlo así, si pasas por una mala época. pero gracias!!

    sí, coses petites, pot ser. i no m'agrada sentir-me així, perquè és lleig. però ara no ho puc evitar.
    suposo que se'm passarà

     
  • At 1:02 p. m., Blogger blue said…

    una nube negra anda arriba y nadie cree que la maldita persigue mis pasos. nadie.
    este año uso filtro solar, si es que por lo menos el olor ahuyenta a la negra nube.
    pd: me gusta que el blog en general , en cada pasada, algo me llegue , algo me recuerde. tu pones a cristina y mil pedazos, y yo pienso como era que de chica escuchaba esta canciòn y tal vez sufria.
    saludos, este año dame mas tregua y recuerda que mi catalan es nulo.
    jajaja

     
  • At 2:42 p. m., Blogger Iurema said…

    blue, de acuerdo. me acordaré. me alegra que te llegue algo de lo que diga, porque significa que alguien me comprende aunque sea un poco. para empezar cristina :) me gusta que a veces encontremos alguna canción de alguien que ha sentido lo mismo antes. almenos no nos hace sentir tan solos

    un beso

     
  • At 10:24 p. m., Blogger stel said…

    la perfecció es imperfecta, ser massa bò, massa guapo, massa llest, massa supermegahipertot acaba sent avorridíssim! Què seria de nosaltres sense aquella mania, sense aquell tic o sense aquella paraula que repetim fins a la sacietat? ser imperfectes fins i tot diria que es una sort, perquè ens fa a tots diferents i únics!
    petonet
    ^^

     
  • At 5:26 a. m., Blogger Nohra said…

    lurema, encontré la foto que tienes en tu perfil y la hice en pirograbado. quisiera saber si no hay problema en que lo publique en mi blog?? gracias

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home