Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

29.12.06

miscel·lània


"Tetaaaaaa.... Que tinc ganes de Gomitar!!! Aaaaaaah!!!". I gomità. Què li havia de dir jo al pobre xiquet? Es va fotre a plorar i jo traient com podia el gomitat. No passa res, carinyo. Li anava dient jo. Vés, què podia fer! Jo respirava per la boca per no gomitar també. He descobert que existeixen uns sprays que absorbeixen l'olor. És clar, una estoneta només. Que quan torna l'olor a agre no hi ha qui ho aguante i he de tirar una altra flitadeta! El probe xiquet estava emocionat, i el nerviós que portava i la carretereta dels collons van ser el còctel definitiu. Jo, per a tranquilitzar-lo, li anava dient: Tu tranquil, que tots hem gomitat alguna vegada. La teta gomita molts dissabtes i no passa res! Al final, després d'unes quantes paraules d'ànim i de canviar-lo de dalt a baix, va recuperar-se del tot, anímicament. Quin disgust més gran!!! Ara, això va ser tot per a ell. Que ja és prou. Per a mi começava la festa aguantant-me les arcades mentre netejava el gomitat (mola més que gòmit). Què vols, ambientador "Exótico" (del Mercadona) o "Marino"? Marino, el volia, marino! Que a ell li agrada la mar... això d'exòtic igual no ho tenia molt clar. I a mí, entre l'olor a florit de la indigestió, el devorolor d'spray, l'amoníac per netejar-ho tot i l'ambientador marino, se m'acabava l'oxigen.

----------------------------------------------------------------------------

Bip, Bip! Merda... un missatge. No li havia d'haver dit res. Abans era patiment. Ara és tortura. Però no ho puc evitar. Sigues escueta, Iurema. Seca, a poder ser. Aguanta't. Sí, sí, bon missatge. I si no li contesto? No, que si no, no em tornarà a dir res. Millor arrastrar-se encara més. Què collons faig jo, arrastrant-me? Tant val, aquest tio? Serà que sí. A mí m'ho sembla. Molt bé. Missatge breu, com volies. Enviar. Oblida tot el que t'ha fet, tot, tot, tot. Potser encara ho pots arreglar. Però si t'ha tractat fatal! És igual... m'arrastraré. Bip, Bip! Ostres... un altre missatge? Au, nen, bon viatge i que et bombin! Sí que em faràs patir... Jo em quedo aquí. Pensant en els missatges. Fent pena. Ni em reconec. Bum, bum... bum, bum... Tu corazón suena muy fuerte, no? Tienes los pies fríos. Si tens raó, XXXX, m'estic torturant!


----------------------------------------------------------------------------

Ahora vamos a comprar el amigo invisible, así acabamos ya. No sabía que aquí se podían comprar cosas tan baratas. Una bufanda, unas pulseras. Todavía me puedo gastar 3€ más!! Le compraré unos pendientes. Éstos qué tal? Ésos no, que no me gustan. Pues mira ésos. Tía, tienes el gusto en el culo. Calla, petarda. Joder, mira! Zapatos a 3 euros!!! Busca un 40!. Pero si te acabas de comprar unos! Da igual, total por 3 euros! Aquí hay un 40 pero es de otro modelo. Y te los vas a probar otra vez?? Llevamos así toda la mañana! Para qué me los tengo que probar? Total valen 3 euros!! Ah... vale! JaJaJaJaJa
JaJaJaJaJaJa!!!

A la gente, en Navidad, se le va la cabeza. Se le va, se le va! Lo que yo te diga...

5 Comments:

  • At 8:07 p. m., Blogger Carol Blenk said…

    Iurema, el pitjor és que ho ha gent que té el cap "perdut" tot l'any, no només per Nadal :)
    Ei, genial la cançó, m'encanten!
    Que tinguis una bona entrada d'any, guapa.
    Muacks

     
  • At 8:09 p. m., Anonymous Anònim said…

    Doncs sí que és una miscel·lània, sí! A mi em passa el mateix que a tu amb el "gomitat", si no fuig, acabe igual!

    Costa no respondre segons quins missatges, eh? Bé, segons de qui siga el missatge. Ara ja no ho penses, ja està fet.

    Amic invisible!! Enguany no l'he fet i l'he trobat a faltar, buahh!!!

     
  • At 9:02 p. m., Blogger Iurema said…

    Sí, carol, hi ha gent a la que "sofrim" tot l'any. Però si a sobre li sumem en Nadal... insuportable!
    LBV: boníssims ;)

    ainalma, sí que costa sí. Però ja ho explica la cançó... i a més és incontrolable. Els amics invisibles jo els odio! Grrrr... però ho suportaré fins la setmana que ve i després tinc un any per oblidar-me'n! un beset

     
  • At 5:48 p. m., Anonymous Anònim said…

    la buena vida :_)
    quin fart de cançons boniques, aiii... m'agraden molt molt!

    molt bon 2007 :)
    besets
    ^^

     
  • At 4:41 p. m., Blogger Iurema said…

    sí, molt boniques stel

    bon any per tu tb

    muaks

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home