Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

27.12.06

dubtes


Després d'aterrar de nou, al cap d'uns mesos de deixar el blog temporalment (no vol dir que després de vacances tindré temps... però ja vorem!), m'he trobat amb dues novetats:

1. Hi ha una versió nova de blogger
2. No funciona el castpost

El primer cop que vaig veure lo de la nova versió del blog vaig anar a fer-me-la però fijo que em desapareix al blog sencer i em cago en la mare que m'ha parit. Tantes avantatges té el nou blog? Pel que he vist, ni es poden penjar arxius de música, ni coses rares. Potser la solució és fer-me un blog nou i veure les avantatges. Sóc així de llarga, jo...

Pel que fa a la meva segona observació, només puc dir: ....¿¿¿¡¡¡¡???!!!!.... necessito que algú em digui alguna altra web fiable per penjar cançons al blog. He intentat provar el Podomatic aquest, però no hi ha manera. Se'm penja i no puc penjar res ("graciosa" redundància...)

No sé com puc viure així, sense tenir ni idea de res en aquesta "era de la informàtica", entre tant de friki i "flipaillo"... Ouch!

5 Comments:

  • At 5:02 a. m., Anonymous Anònim said…

    hola maka!!!
    a mi em va molt be www.goear.com ^_^
    desd q vax scriure el post... no vaig desapareixer i de moment sembla que l'he encertat!! jaja
    bon nadal :)

     
  • At 4:34 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ains, a mi també em fa por canviar-me a la nova versió de blogger! I si la cague??

     
  • At 11:05 p. m., Blogger Iurema said…

    aiaiai... haine, no puc entrar al teu blog. ja ho vaig provar l'altre dia però no hi ha manera!

    ainalmeta sé com et sents... :S muaks

     
  • At 12:06 p. m., Anonymous Anònim said…

    Iurema, acabe de fer el canvi i crec que en alguna cosa l'he cagada... En el nom d'usuari, bàsicament...

     
  • At 1:36 p. m., Blogger Iurema said…

    ui.... ho hauré de fer, doncs!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home