Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

17.9.06

TRADUCTOR



M'agradaria escriure alguna cosa amb gràcia en aquest post, però amb una resaca no puc fer poc més que un copy&paste. Es veu que per la xarxa l'assumpte ja corre, però és tan mític que jo el recordo per qui no ho conegui. Espero que entengueu l'essència d'aquest post :)


DORA-I-MON

tant de bo els meus somnis
es fessin realitat
es fessin realitat
perquè en tinc un bon munt

en doraemon ho pot fer
de recursos en té molts
a la butxaca màgica
trobarà invents per tots

voldria poder volar
pel cel blau
(això és el casquet volador)

ah ah ah
tu sempre guanyes
doraemon

ah ah ah
tu sempre guanyes
doraemon

DORA-E-MON


els teus somnis desitjats
poden fer-se realitat
poden fer-se realitat
si tens un amic com jo

viatjaràs amb doraemon
per les portes màgiques
et durà a un país
ple de llums i color

amb la imaginació
podràs volar molt lluny
(ei! açò és un barretcòpter!)

oh oh oh
tu sempre em fas feliç
doraemon

oh oh oh
tu sempre em fas feliç
doraemon


6 Comments:

  • At 6:09 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    La resaca? jajajaaj

    Osti jo vull una butxaca magica!

     
  • At 7:44 a. m., Blogger nimue said…

    mmmm... doncs jo no sé de què va el tema :((

    Però espere que et trobes millor! :)

     
  • At 10:26 a. m., Blogger stel said…

    resaquilla? jejeje, jo fa molt q no en tinc, sempre vaig cotxea munt cotxe avall i veure doncs com a que no!!!
    jo tb vai un pel perduda amb el tema :S
    besitus
    ^^

    i sí, com diu la Lost, jo tb vull una butxaca màgica!!!

     
  • At 12:18 p. m., Blogger Iurema said…

    u_u! M'acabo d'enterar de que corre un rumor sobre l'últim capítol de la sèrie de Doraemon... i és que Nobita es desperta i és un nen paraplègic que ha estat en coma durant molt de temps i ho ha somiat tot!!!

    No pot ser... com poden ser tan cruels?

     
  • At 4:14 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ei, que Doraemon ha sigut un dels dibuixos de la meua infantesa!! Com poden dir això? (De fet, i si alguna vegada m'ho recordeu, negaré haver-ho dit, si alguna vegada fent zapping, els trobe, encara els veig...)

     
  • At 8:04 p. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Hola:
    POR FIN LO LOGRÉ Y ...
    Ahora en la direcciòn esta:

    http://www.nahuales.blogspot.com/

    La lista de tracks disponible es (espero no equivocarme):

    Un poquito de pasión.
    Quiero morirme.
    Averno.
    Nazarena.
    Demente's Song.
    Canta, canta.
    La casa de la risa.
    Distancia.

    Y sólo tienen que hacer click en el post o entrada correspondiente al titulo de la canciòn y hacer click en el dispositivo que parece reproductor, darle en la parte de play y listo, pueden disfrutar de algunos acordes que tocan los 'Nahuales'.
    De cualquier forma están en la libertad de explorar la página y revisar lo que deseen con toda confianza.

    Beak.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home