Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

12.9.06



Sentinella dels mars,

deixa'm apropar-me, ajuda'm a entendre-ho.

Què n'és de cruel la confusió,

què malaltissa la por, què tirana.

No em llencis a la sort

de les corrents de la mar,

a la deriva;

la meva embarcació és petita i estreta.

No m'estiris els rems, que llavors m'allunyaré per sempre.

No m'ensenyis la teva bellesa

i m'enceguis més tard

amb la sal de les aigües.

No em confonguis

amb contradiccions que em perden.

6 Comments:

  • At 1:17 p. m., Blogger nimue said…

    no tingues por. I que els centinelles t'escolten i t'ajuden.
    b7s!

     
  • At 3:32 p. m., Blogger Iurema said…

    gràcies, nimue.
    tant de bo m'escolte
    tant de bo, a més, els vents m'afavorisquen

     
  • At 8:58 p. m., Blogger Ainalma said…

    Que bonic! Espere que tot anirà bé...

     
  • At 8:17 a. m., Blogger Iurema said…

    sí... jo també ho esperava, però em tem que cada vegada estic més a la deriva :(

     
  • At 1:12 p. m., Blogger Wods Katzenschwarz said…

    Halo:

    Muchas, muchísimas gracias y espero subir o mandar pronto algo y espero que les pueda gustar...

    Un beso y espero que pronto podamos escribirnos.

     
  • At 12:23 p. m., Blogger Iurema said…

    bien!
    espero con ganas a escucharlo!!!

    un beso pa ti tb :)

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home