Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

21.7.06

Chiuso Per Ferie


Chiuso Per Ferie
Bueno, blogosfèrics, amics, coneguts, no tan coneguts, no tan amics, gent que es passa per aquí per casualitat, gent que es passa sovint... m'acomiado de tots vosaltres, perquè me'n vaig de vacances. Avui és l'últim dia de feina, i he decidit no fotre res. Així que m'estendré en el post.

Segurament no és un adéu definitiu per les vacances, perquè probablement escriuré alguna que altra vegada aquest estiu. Però me'n vaig a la platja i allà no tinc internet. I com que per baixar al poble he de recórrer unes carreteres tan transitades que em fa mandra només de pensar-ho, doncs m'imagino que no escriuré massa sovint. Per tant, ja aviso de que potser tancaré la paradeta una temporada.

Així que ara em queda un mes i mig (més-menys una setmana, que encara no sé si vindré o no -tot i que això ho dic per a tranquilitzar-me la consciència, perquè NO penso venir!!!-) per disfrutar d'estar a la bartola, anar als Albatros o als Babel, passejar en bici, fer tai-chi (o com s'escrigui) amb les "viejes" a l'espigó de davant de casa, llegir molt, veure molt al meu cosí menudet, veure molt al meu germà (espero no arrepentir-me d'això :P), anar a la platja, a la piscina, d'excursió... I, lo més important: VEURE PARÍS!!!!!! Fa tant de temps que no vaig de viatge (fa molts estius que treballo a algun lloc o altre) que tinc tantes ganes! I, a més... París! Sempre hi he volgut anar i aquest any, ha vingut així. Primer anàvem a Eivissa, després a Menorca, després als Països Baixos... però al final anem a París! Ains... és que estic molt emocionada :P Segur que això es val com a mínim un post! Espero que tot vagi bé...!

Doncs res, que passeu unes bones vacances. Ja us aniré llegint quan pugui :) De regal us deixo una cançó de Christina Rosenvinge. Gràcies a tots els que us passeu per aquí i em deixeu algun comentari, i als que no ho feu però us llegiu els posts, també. Un petonet molt fort i "un rayo de sol" ;)




Powered by Castpost

17 Comments:

  • At 11:16 a. m., Blogger nimue said…

    albatros i babel... aleshores que disfrutes de València! i de París i de la bartola, que deu ser la tipa més buscada per tot el món!

    la cançó no se sent bé però m'agrada molt la Christina Ronsenvinge així que serà bonica.

    Bones vacances!

     
  • At 11:59 a. m., Anonymous Anònim said…

    que tengas muy buenas vacaciones! y disfruta de parís q es maravilloso!nos vemos en septiembre....cuidese ;)
    besos!

     
  • At 8:07 p. m., Blogger Ainalma said…

    París... Una ciutat encisadora, bona tria! Descansa de tot (i de tots, si així ho desitges) i torna amb forces. Un beset!

     
  • At 12:36 a. m., Blogger CABEZÓN said…

    Hola:
    Trate de traducir esto para dejarte un comentario digno ¿Pero adivina..? no pude.
    Besos…

     
  • At 2:54 a. m., Blogger J-vol said…

    Tens un reconet a prop de la platja per mi? Jo les començo dintre d'unes hores...iupiiiii!!!

     
  • At 10:52 p. m., Anonymous Anònim said…

    A París! Hi ha tan per veure que ara ja t'aviso que hi hauràs de tornar. És preciosa! Bones vacances

     
  • At 8:44 p. m., Blogger ♥ La Haine ♥ said…

    disfruta molt d les vacances!!!
    petonets ^^

     
  • At 11:56 p. m., Blogger stel said…

    a disfrutar maca!!! i a fer moltes moltes fotos!!!!!!!!!!!!!!!!
    que jo no he estat a Paris i vull veure quina cara fa :p
    besituuuus
    ^^

     
  • At 2:13 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    noooooooooooooo ara que tornare jo marxes tu???? snif!!!!! i que fare jo el que em queda d' agost si no actualitzessssss ara tornare amb molt temps lliure!!!

     
  • At 12:08 a. m., Blogger Albert R. said…

    Ei doncs que bé que volis i volis!

    Fins aviat!

     
  • At 10:08 p. m., Blogger Giorgio Grappa said…

    Bones vacances!

    (Ja t'has acabat el sisè del Harry?)

     
  • At 9:44 a. m., Blogger banyerí said…

    a passar-ho bé!!

     
  • At 3:52 p. m., Blogger zoquete said…

    Bones vacances... i aprofita per fer tasques de neteja: no blogs, no cine, no llibres, no cafe, no no's... ;)

     
  • At 10:46 a. m., Blogger Toni Salado said…

    He inaugurat una nova secció al meu blog, "Reference's Brain Storming", coincidint amb el desé mes d'activitat del blog, i que començará a funcionar aquest mateix Diumenge. A l'ultim post que he fet tens com funciona. Espero que t'agradi la idea, i de que hi participis si et ve de gust.

    Petons,

    Toni Salado (Nire Bazter)

     
  • At 8:49 a. m., Blogger Iurema said…

    MOLTES GRÀCIES A TOTS PELS COMENTARIS! JA ESTIC "DE VUELTA AL COLE" AIXÍ QUE LA PROPERA ACTUALITZACIÓ SERÀ EN BREVE... QUAN EM FACI A LA IDEA DE QUE TORNO A SER AQUÍ :P

     
  • At 2:10 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    tornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

     
  • At 3:59 a. m., Anonymous Anònim said…

    That's a great story. Waiting for more. pay bill

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home