Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

14.7.06

Wingardium Leviosa


Ja em va passar amb El Senyor dels Anells, i em torna a passar amb Harry Potter. És una obsessió. No em puc concentrar en res perquè no deixo de pensar en el llibre. Abans de començar a llegir aquest tipus de novel·les no em pensava que m'agradarien. Li vaig regalar Harry Potter i la Cambra Secreta al meu germà per a un aniversari fa molts anys. Ell era molt menut i se'l va llegir d'una tirada. No sé si en 3 ò
4 dies. De seguida em va dir que li havia encantat i que sisplau li'n comprés la continuació. No li vaig fer gaire cas, la veritat.

Fins que un dia, després de bastant de temps, quan ell ja se n'havia oblidat, vaig agafar el llibre de casualitat. Va ser perquè no tenia res per llegir i em vaig recordar que a ell li havia agradat. Vaig pensar que mentre llegia aquell, podria anar buscant-ne algun altre. Però em va encantar! Quan me'l vaig acabar, vaig anar a la llibreria a comprar-me el segon. I quan em vaig acabar aquest, vaig tornar a comprar el tercer (em vaig gastar quasi tots els estalvis!). I quan me'l vaig acabar, vaig tornar a pel quart però la llibretera va riure i em va dir que encara no l'havien tret. Jo no tenia ni idea del que rodejava aquells llibres, llavors!

Des de llavors he estat a l'aguait de quan en treien un nou i me l'he comprat. Però com que cada cop fa un any que no en llegeixo cap, em torno a llegir el llibre anterior per poder enterar-me bé de la història del nou llibre. Quan començo a llegir, no puc parar. És, com ja he dit, una obsessió. Ara m'estic llegint el sisè i me'l dosifico per no acabar-me'l en un dia. A les tardes arribo a casa i intento no pensar-hi. El vull fer durar i llavors faig altres coses. Però sopo aviat i, sense mirar cap de les sèries que sempre em trago, cap a les 22h me'n vaig a llegir. Cada nit llegeixo 3 ò 4 capítols. Després penso Ja n'hi ha prou per avui i em quedo pensant en la història. I estic molt nerviosa i em costa dormir. No dormo gaire bé aquests dies. Tinc ganes d'acabar-lo però no vull que s'acabi! Buf... quines ganes de tornar a casa...


M'he quedat amb el capítol de Sectumsempra. Que ningú m'expliqui res! De totes maneres, suposo que dilluns -que serà quan torni a mirar tot això- ja me l'hauré acabat. Buf!

13 Comments:

  • At 6:58 p. m., Anonymous Anònim said…

    me cueste un poco entender del todo, pero coincido en el gusto por la fantasía épica, no solo soy admirador de Tolkien... no se si ya has leido "el trono de huesos de dragón" de Tad Williams(Añoranzas y pesares), o los libros de Terramar de Ursula K. Leguin
    te los recomiendo ampliamente
    y supongo que "la historia interminable" ya la leiste ¿ no?
    bueno, saludos desde México lindo y queridoooo si mueeero lejos de tiii

     
  • At 7:56 a. m., Blogger nimue said…

    amb Harry en concret conec la sensació que expliques! jo també vaig començar amb el primer una mica per dir... sense massa entusiasme, i ara no sé què faré quan acabe l'últim llibre de la sèrie. Supose que serà dramàtic!!

    bé, sempre ens quedarà rellegir...

     
  • At 8:30 a. m., Blogger Iurema said…

    Pues mira, no he leído esos libros (aunque la historia interminable la tengo pendiente!) pero me los apunto ;)

    nimue, jo em llegeixo cada llibre com a mínim dos cops! Però aquest últim.... no m'agrada el que ha fet la Rowling! Estic molt trista!!! Queden moltes coses pendents pel fet de que hagi fet que passi tot això. I per això, em temo el pitjor en el darrer llibre... no vull que s'acabi la saga!!!

     
  • At 3:31 p. m., Blogger stel said…

    ei!!
    què tal??? així que enganxada al Potter eh??? jejeje, jo no me n'he llegit cap, perquè sé que em passarà això i vull tenir el temps per poder llegir que fins ara no he tingut, potser m'ho plantejo a l'agost...
    ains, tinc unes ganes d'anar a benicàssim que ni t'ho explico! al final marxem dimecres a la nit :)
    besets!
    ^^

     
  • At 7:59 p. m., Blogger Ainalma said…

    Saps ja qui mor? Saps ja qui mor??? Val, tanque el bec, per si de cas... A mi em va passar el mateix. De fet, quan va començar el boom Harry Potter, li vaig agafar una miqueta de mania (que si tasses, que si samarretes, que si motxilles, que si llibretes...), però un dia, la professora de didàctica de la llengua estrangera, ens va recomanar que llegírem, almenys, un capítol... I vaig acabar com tu, amb la col·lecció sencera! Ja ens en queda un, només, de nou...

     
  • At 8:08 a. m., Blogger Iurema said…

    ai, steleta, si el llegeixes t'hi enganxaràs!!! vas al FIB? jo no hi puc anar (no tinc peles, que me les gasto per vacances!)... passa-t'ho bé, doncs! jo divendres ja baixo per allà :P

    sí, ainalma... ja sé qui mor!!! va ser horrible!!! no sé com la Rowling ha pogut fer això... no m'agrada! vaig tindre un disgust molt gran. Jo, com la nimue, no sé què faré quan s'acabi lasaga... :'(

     
  • At 4:59 p. m., Blogger nimue said…

    però horrible, horrible, horrible!!! jo en aquell moment vaig tancar el llibre fins al dia següent. Era incapaç de continuar!
    jo també me'l llegisc un parell de vegades perquè me'l compre el primer dia que apareix en anglés i quan apareix la traducció al català ja ha passat suficient temps com per a que torne a ser el moment de llegir-lo.
    Ai... quins nous desficis ens esperen...

     
  • At 12:09 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    hoooooooola com estas?

    estic amb un mini ratet per escriuret i et volia saludar i saber com va tot????

     
  • At 4:38 p. m., Blogger Iurema said…

    nimue, com tu dius, jo tampoc sé què faré quan acabe la saga... rellegir-lo, supose. Però tinc un mal pressentiment en l'últim llibre. Crec que al Harry li passarà algo... aiiiiiI!!!
    de moment, em conformaré en tornar-me'ls a llegir tots un altre cop aquest estiu... :P

     
  • At 4:41 p. m., Blogger Iurema said…

    lost! Quina alegria...!!! Doncs, res, jo per aquí a Bcn, encara. Però demà serà l'últim dia de feina!!! Dissabte... a la platjeta!!! Tot l'Agoooost! No m'ho puc creure... tu què? Què expliques d'argentina? Quina enveja! Disfruta-la molt i explica'ns moltes coses!!!! Què xulo!

    Molts petonets des de l'altra punta del món ;)

     
  • At 10:04 p. m., Blogger Giorgio Grappa said…

    Ha ha ha!

    Per un moment, he pensat que aquest post l'havia escrit jo... en el teu bloc! La sensació que expliques és "tal qual"; i, a més, jo també estic ara acabant de rellegir-me el Príncep. (Per cert, espere que no li agafes mania al meu avatar ;-).

    Una abraçada!

     
  • At 8:51 a. m., Blogger Iurema said…

    buf! ara ja he assentat tot aquest ressentiment cap a la jk Rowlings, però quan em torne a rellegir el llibre supose que els sentiments tornaran .... gggrrrrr!!!

     
  • At 5:19 a. m., Anonymous Anònim said…

Publica un comentari a l'entrada

<< Home