Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

6.7.06

"si lo sé, no vengo"


De vegades penso que no sé si he fet el que hauria de fer.
Si he pres les millors decisions o he triat els millors camins. No sé si vaig fer ben fet de deixar el que vaig deixar o de triar el que vaig triar. Últimament tot és tan incert que m’ofega. Sembla que no pugui tenir el dret a equivocar-me. I no és que m’hagi equivocat, és que tinc tantes possiblititats que em marejo. Que no sé què és què, ni on va cada cosa. No és que m’hagi equivocat. Simplement és que no ho sé. I no sé quan ho sabré. I no sé si serà massa tard. I no sé quan se sap que és massa tard. I no sé si ho arribaré a saber. I el fet de no saber tantes coses, de vegades em fa restar-li importancia a tot plegat. Però la qüestió és que la té, la importancia. O no, vaja. Tampoc ho sé. Com és que no hi ha ningú, el més savi del món, a qui se li puguin preguntar totes aquestes coses? Per exemple algú que et digui: No et preocupis, que si no fas això no passarà res o Segur que seràs totalment feliç si fas allò altre. Quina mena de món és aquest que no saps si has fet les coses bé i has pres les decisions que calia, fins que no estàs al final de la vida, quan ja no pots fer-hi res? No és injust? A mi m’ho sembla. I mentrestant jo vaig amb aquesta incertesa. I sembla que tothom fa el que vol fer, que tothom està segur, que tothom sap què és el millor. Tots menys jo. I així callo, i m’ho menjo tot. Cony! Potser tampoc estan tots tan segurs, i només ho fan veure i també callen. Per què no som capaços de fer les coses més fàcils?

9 Comments:

  • At 3:33 p. m., Blogger zoquete said…

    que vols incrementar el nombre d'addictes als fàrmacs? Afortunadament no hi ha ningú que pugui dir "No et preocupis, que si no fas això no passarà res o Segur que seràs totalment feliç si fas allò altre." En cas contrari, com va dir el Cyrulink a un dels seus llibres, quin seria el teu paper? una titella del savi? Si no tenen importància les teves decisions, si sempre anem amb xarxa de seguretat, val realment res el que fem?

     
  • At 9:49 a. m., Blogger Iurema said…

    sí... sé que és així (no ets tan zoquete com poses al nick! XD) però en els moments depres, és el que desitgem tots, no? el que val, no obstant, és sortir pel nostre propi peu i és el que ens fa ser una mica més forts cada vegada i valorar-nos més.

    no sé, no escric veritats absolutes, jo. simplement aquest dia em sentia així i ho vaig abocar al blog tal i com em venia, per descarregar. no sempre tenim el cap clar, no?

    ;)

     
  • At 12:12 p. m., Anonymous Anònim said…

    sería genial poder ver el futuro y saber que pasaría si hiciesemos esto o lo otro, o si no hiciesemos nada, o....en fin, pero es así, nunca sabemos lo que va a pasar y nos la pasamos pensando que tendriamos que hacer o no.
    (no se si me he perdido un poco en mi traducción catalán-castellano jajajjaja, siempre me da vergüenza postear por si me voy por los cerros de ubeda :D)

    jo, no no quería hacerte llorar :)
    y lo otro es una parida asi que no te pierdes mucho :)

    besos!

     
  • At 1:17 p. m., Blogger J-vol said…

    precisament es aquest el sentit de la vida...

     
  • At 4:13 p. m., Blogger Iurema said…

    shhhh :) yo creo que lo has entendido perfectamente, jeje! me has hecho llorar pero de emoción, no sé... a veces con esas cosas soy un poco llorica :P
    besines

    sí, j-vol, potser sí... aish!

     
  • At 8:11 p. m., Blogger stel said…

    diria que la majoria ens compliquem més la vida per por i per inseguretats múltiples, o senzillament, perquè no sabem fer les coses d'una altra manera (el desconeixement sovint ens fa optar pel més complicat).
    tot i això, diria que "venir merece la pena", el títol del teu post sempre m'ha fet gràcia, perquè segur que si no anéssim als llocs ens sabria greu..
    en fi, que marxo a fer el sopar :p
    besets!!!!

     
  • At 9:06 a. m., Blogger nimue said…

    jo avui en concret també tinc la sensació que la vida no acaba de ser del tot justa i que la majoria tenim aquestes inseguritats que expliques, ho diguem o no.
    També sé que són èpoques. Ja vindran de millors. Mentrestant, amunt i a seguir!

     
  • At 11:44 a. m., Blogger Iurema said…

    sí, stel, no sempre sabem fer les coses com cal, però això forma part de viure. no? :P

    sí, és el que volia que s'entengués, nimue: són èpoques. depen de com se t'entorta l'ànim. jo també penso que la majoria tenim aquestes inseguretats. però hi ha gent que les amaga molt bé. tot i que això potser de vegades se't pot tornar en contra. No?

     
  • At 1:11 p. m., Anonymous Anònim said…

Publica un comentari a l'entrada

<< Home