Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

11.4.06

No por mucho madrugar amanece más temprano


(Entre las sábanas y entre las piernas)

Doncs aquí estic. Avorrida com mai. Se suposa que estic de vacances però és una merda estar de vacances quan ningú està de vacances i no pots quedar amb cap amic perquè tots estan treballant. M'he aixecat a les 8.30 perquè havia de fer uns encàrrecs a primera hora del matí i he tornat (a les 10) i m'he posat al dia amb els blogs. Almenys he aprofitat per no seguir quedant malament amb la gent...

Estic una mica cansada d'escoltar la mateixa música, i això que tinc 1086 cançons, que són 3 dies de música segons l' i-Tunes. Però al final d'escoltar amb l'mp3 a totes hores la mateixa música, te n'acabes cansant. Volia dedicar aquests dies de festa a baixar-me coses, perquè al pis no tinc internet i des de la universitat tots aquests programes de l'estil de l'e-mule estan bloquejats. I quina ha sigut la meva sorpresa que han tancat el Razorback! No hi ha déu que es baixe res, ara! I m'he enterat jo ara de que es veu que han estat tancant un munt de servidors d'aquest tipus per perseguir la pirateria.


La veritat, és la història de sempre. Que si la propietat intel·lectual, que si bla bla bla. Però, sincerament, quina música escoltaria jo si cada vegada que vull escoltar algo que sembla que m'agrada m'hagués de comprar un disc que val més de 20€? Abans els discs valien 1000 o 1500 pts, però ara valen més de 3000!!! Me'n compro molts menys que abans, si és que me'n compro. Normalment només m'arriben a Nadal i per a l'aniversari. Per mi és una estafa gastar-me tants diners. I si almenys l'autor es quedés les peles, encara. Però em sembla que rep menys d'un 10%. Quina vergonya! I des
prés surten els 4 més forrats a fer-se la foto amb ZP. No crec que siguin ells els més perjudicats, però en fi!

I si l'estat intervé en la pirateria dels discos d'aquesta manera, quan intervindrà mínimament en el preu de la vivenda? O en els sous denigrants que es paguen als joves? Ho sé, em repeteixo com l'all-i-oli. Però és que em sembla que ens tracten d'idiotes. Se suposa que una persona com jo que cobraré (d'aquí a uns mesos, perquè ara tinc un contracte de pràctiques que fa riure!) entre 700 i 1000€ m'he de gastar 25€ (el 5% del meu sou) e
n comprar un disc d'Alejandro Sanz? Evidentment no, perquè no me'l compraré. Però si ho hagués de fer, me'l compraria en el Top-Manta, que d'algo han de viure els immigrants il·legals. Segur que a ells els fa més falta.

Quina ràbia, que m'ha fet!!!!

La veritat és que el fet d'estar "desfaenat", com diuen per ací, dóna per a reflexionar sobre moltes coses :P. Ja tinc ganes d'anar-me'n de Pasqua. Dos dies i fora d'
ací, ja! Me'n vaig a Alacant. Bé, de fet a Sant Vicent del Raspeig perquè tinc una amiga que treballa allà (fa classes de música en un cole) i estarem al seu pis. Volíem anar a molts llocs però, com sempre, ho vam mirar tot a última hora i ja no quedava res. És que a aquelles "para menear un pie, les cuesta media semana". Així que vam pensar d'anar a Alacant. Com a TXXX li feia il·lusió que li férem una visita, vam aprofitar. Cap de nosaltres ha estat mai per allà baix i sempre ens havia fet gràcia. TXXX té planejat portar-nos a veure moltes coses així que ja us explicaré. Si algú dels autòctons de les comarques alacantines té alguna suggerència interessant, la rebrem amb molt de gust :)

Bé, crec que ha arribat l'hora de posar-se a fer el dinar :)





8 Comments:

  • At 3:19 p. m., Blogger Carol Blenk said…

    Totalment d'acord amb tu amb això de la pirateria ;-)
    Passa-t'ho bé de vacances, guapa.
    Muacks

     
  • At 10:29 a. m., Blogger stel said…

    el preu de la música és abusiu t'ho miris per on t'ho miris, i si a sobre ara ens tanquen els recursos que hi ha per la xarxa què haurem de fer??
    en fi, disfruta les teves vacancetes i carrega les piles!!
    muaks,

     
  • At 11:33 a. m., Blogger Toni Salado said…

    Bones vacances!!! MUA!!!

     
  • At 11:40 a. m., Anonymous Anònim said…

    A veces me parece alucinante ver como todos hablamos de los mismos problemas (vivienda, precio de la vida, precio de un CD) pero nada cambia en la realidad. Supongo que hay no me he acostumbrado...

    ciao

    Ivich

     
  • At 10:09 p. m., Blogger Ainalma said…

    Visc a 3 km de Sant Vicent!!! Per ací no hi ha moltes coses per a veure: el castell Santa Bàrbara i el parc El Palmeral. Poc més... Ei, que bé! Baixes a la meua terra!!!

     
  • At 4:46 p. m., Blogger Iurema said…

    gràcies carol! va anar molt bé...

    doncs sí, stel. és una mica complicat, tot. no sé quina seria la millor solució.

    gràcies, nire!

    pues sí,ivich. La verdad es que creo que nosotros deberíamos hacernos oír más. pero estamos muy bien acomodados. almenos en teoría, porque la gente no se mueve para nada. trisssste

    ainalma, no em va donar temps a veure la meitat de coses que volíem. vam anar a Altea (preciós!!!), a l'illa de tabarca, per alacant i poca cosa més. Però m'ho he passat molt bé. Espere tornar per a Sant Joan :P

     
  • At 10:28 a. m., Blogger Ainalma said…

    Per a Sant Joan jo sé d'una que estarà d'oposicions...

     
  • At 11:37 a. m., Anonymous Anònim said…

    UOla!!

    el problema del preu dels discos es de l'SGAE, que ho controla tot. De fet crec que la ministra de cultura va dir que volia rebaixar el preu de la música i gairebé que se la carreguen.
    Tot això es mou per interessos, i òbviament, són els 10 primers de l'SGAE els que s'embutxaquen tota la pasta. Els altres una ridícula part, i això que són els autors i no la SGAE en sí, però clar, suposo que deu ser car vetllar per això... ¬¬.

    El problema de l'SGAE és que pensen que tota la música que ens baixem són pèrdues, i estan molt equivocats, perquè si jo hagués de pagar per el que em baixo i escolto mai ho hagués escoltat ni molt menys comprat; però sinó no tindrien res contra què lluitar.

    Baixar-se coses de emule no es pirateria ni es delicte, ni tant sols tenir-ho es ilegal!! Només ho és en cas que negociïs amb el que et baixis o treguis un profit. Sinó és totalment legal (encara que estan fent per canviar-ho) i clar, no ho diuen pas.

    I el servidor de emule si que el van tancar, realment va ser una decepció per a molts de nosaltres, però jo continuu fent servir l'emule i em continua anant de luxe; que no mori la pirateria!! que en part és la forma d'extendre més coneixement... o no? :p

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home