Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

17.11.05

a contratiempo


A veces no puedo entender por qué siempre voy a contratiempo del resto del mundo. Cuando yo voy, ellos vuelven. Cuando yo vuelvo, ellos van. Hago las cosas justo en el momento en que sería mejor no hacerlas. A mí me parece, entonces, buen momento! Digo las cosas que normalmente la gente no diría y sigo aquí, con un par de colegas más y otro par menos. No sé por qué la gente no puede entender que haya otras maneras de hacer y decir. Por qué siempre tienden a la "unificación" (está bien inventarse palabras, pero a veces me quedan mejor que ésta)? Por qué siempre sólo una manera? Con lo que podríamos aprender de los demás, tendemos a imponer lo que nos parece bien, sin ni si quiera considerar al resto. Tendemos a decir que somos tolerantes y respetamos a los que son diferentes. Y una mierda! Eso es todo fachada. Queda bien. Pero a la hora de la verdad la gente se lo pasa por el forro. Y luego estamos los que vivimos un poco en los bordes. Sin mezclarnos demasiado y sin apartarnos demasiado. Y muchas veces nos toca pagar demasiados ratos de soledad.

5 Comments:

  • At 2:40 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    en los tiempos que corren decir la verdad y ser sincero es un pecado!!!!!!!!! yo tengo el defecto/virtud de decirlo tal como lo pienso, sin pasar por un filtro de palabras light, yo a saco...y siempre me llevo la bronca, nunca aprendere creo, es que no puedo evitarlo!

     
  • At 9:19 a. m., Blogger Iurema said…

    pues eso, igual me pasa a mí y tb me llevo broncas...

     
  • At 12:03 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    si...tothom em diu que si ella s´ha comportat aixi es que no valia la pena, pero no se, a mi no m´agrada tenir mals rotllos amb ningu si mes no d´una forma tan tonta. Potser no ser amigues com abans pero al menys poder quedar de tant en tant i saber que tal li va tot. Crec que no soc extremista i potser ella s ho va perdre aixi, o tot o res...pero bueno, qui sap, potser en algun moment ens tornem a trobar i com la gent canvia...oi?mai se sap! pero es trist...

     
  • At 2:11 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    M´agrada força que em diguis que et sents identificada amb coses que dic, perque fa feia mesos que escrivia al blog i ningu m havia dit res semblant! es una satisfacció! gràcies!
    Es cert que no es pot obligar a ningun a ser amiga teva o a ser le teu novio o a qualsevol cosa, pero vaja, no se, es que la vida es tan curta! I Sempre penso que l´esser huma perd tant el temps! hi ha tantes coses per viure junts, i gaudir de cosas en companyia d´amics o sola o com sigui, pero que vaja, estar enfadat amb algú es una perdua de temps i em sap molt greu. Una amiga meva em pregunta, vols dir que val la pena pensar-hi¿? No ho sé, pero sempre tinc la sensacio de la porta mig oberta mig tancada.

     
  • At 7:25 p. m., Blogger Roger said…

    Jo solia dir que la vida ja es prou puta com perque encara ens la putejem nosaltres.. aixi que no val la pena estar de mal rollo ni malhumorat amb el mon.
    I crec que aquells que dubtem sobre si val la pena o no pensar en les antigues amistats és que som bones persones, i que moltes vegades no entenem el perquè d'aquells que han decidit abandonar la nostra amistat.
    No sempre entenc les "motivacions" de la gent per ser amics, o què poden pensar perque tot d'una canviin de parer i hi hagi tal distanciament...

    No obstant, correboro el que s'ha dit en un post anterior sobre que la vida es molt curta, el temps passa molt ràpid, i que més val aprofitar el temps que no pas passar-lo amargat i malhumorat...

    salut a tots!!!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home