Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

18.11.05

concentrar energies

I és que AXXX -al que trobo molt a faltar perquè ara ha marxat a currar a un altre lloc- sempre em diu, i té raó, que sempre concentro l'energia amb la persona equivocada. I em fot perquè, com la majoria de coses que em diu, és cert!! A vegades la cago! M'ilusiono amb alguna cosa, amb algú... i al final acabo amb una altra decepció que carregar a l'esquena. I he de seguir, continuar amb la meva vida, però potser amb una rajola més a la paret que em vaig construint.

2 Comments:

  • At 4:47 p. m., Blogger stel said…

    Hola!! acabo de descobrir el teu espai.. aniré passant, jeje. volia dir que és ben cert això que escrius. a mi també em passa això d'il·lusionar-me i anar de cap a una decepció... però suposo que es tracta de valorar com són de bones les coses (fins que deixen de ser-ho), i quedar-se amb els bons moments, els riures i tot plegat.
    Bé, que estic molt d'acord amb el que dius :)
    Fins aviat

     
  • At 7:08 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    si, pero i la il·lusio que fa concentrar les energies ??? no se, a mi m´agrada....encara que si la persona es equivocada doncs acaves rebent pals...pero tb es maco no? hi ha poques persones que centrin la atencio en els altres, ara tothom va a la seva bola.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home