Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

20.1.07

aventures per a tu


Jo vull parlar, em moro de ganes de cridar-ho, per desfer-
me'n. Em llençaria a volar al voltant de la Terra, per sobre dels caps de les persones, dels camps de la Plana, de les muntanyes... i més, més amunt. Amb els ocells, a l'aventura. Deixant-me portar pels cops de vent, ara al nord, ara al sud-oest-nord-nord-oest (perquè això seria possible). Després cavalcaria amb un camell, atravessant un Egipte faraònic. Recorreria la selva negra i la muralla xina. L'Argentina, el Pol Nord, l'Edat Mitjana, l'Edat Sencera i la Quarta Part. Em llançaria a l'aventura cridant als quatre vents les paraules màgiques. No em faria vergonya dir-les. Estaria tranquil·la, amb tu. Seríem companys d'aventura. Li posaríem un llit i moltes nits, i moltes abraçades i molts riures. Unes quantes anècdotes a la lluna, a l'albufera de València i al Taj-Mahal. Moltes carícies. La teva respiració a prop del meu coll. T'he trobat a faltar. Jo més. I aquestes beneiteries. Però tu t'ho guardes tot a dins d'aquests silencis. Tancat amb pany i clau dins una capsa metàl·lica, freda i fosca. No sé mai què sents ni què penses. I jo, per por a perdre la petita part que em dónes, he de reprimir tots aquests viatges!!! Només tinc no-paraules que em fan mal, mirades intenses que no entenc, i fred. Molt de fred. Un fred que em posa trista. I em fa obligar-me a no posar-li un nom a tot això que sento. Perquè si un dia penso la paraula, si la dic en veu alta, quedarà per sempre. I llavors no podré tornar enrere.




7 Comments:

  • At 3:56 p. m., Anonymous Anònim said…

    Però al cap i a la fi la vida és avaçar i no fer mai enrere.

     
  • At 5:15 p. m., Blogger Iurema said…

    si, cosespetites, és així. i si en algun moment et quedes estancat, la cosa acaba sortint per algun forat, a pressió. i no sempre és com havíem desitjat. això és el que jo tem en aquest cas :S

     
  • At 12:28 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    ostres em passa el mateix que a tu. :(

     
  • At 12:15 p. m., Blogger zalakain said…

    No ho entenc, però m'agrada...

     
  • At 12:35 p. m., Blogger Ainalma said…

    Dona,tu digues la teua, no t'ho deixes dins... Potser ell també acabe animant-se a fer-ho. Potser és que no sap com es fa i necessita que algú li ajude.
    Un beset!

     
  • At 6:56 p. m., Blogger stel said…

    no sé què queda més per sempre, so la paraula dita o la paraula que ens pasa pel cap sense ser vocalitzada....
    de tota manera, no callis, no ho facis, acostuma a portar més maldecaps no dir les coses (i t'ho dic perquè a mi em passa...)
    petonet
    ^^

     
  • At 4:10 p. m., Blogger Albert R. said…

    Un silenci té el mateix significat que una negra o una corxera...

    El que passa que no els sabem interpretar a vegades... (a més, una partitura de silencis no serveix de molt!)

    Sempre és millor anar endavant que tornar enrera...

    :D

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home