Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

12.12.07

aquí mai fa fred, tot i que estem al desembre!



M’agrada descobrir què portes al portaequipatges del cotxe. Que em deixis triar la música. Que diguis que sóc la bona i que fem bona parella –perquè és que fem bona parella!-. Que et compris coses per esmorzar i les deixis a casa meva –i que no senti, per això, invadit el meu espai, com tantes altres vegades-. Que em demanis permís per fer-ho (em fa gràcia, perquè no te’n refies gaire). Que t’aixequis cinc minuts abans per estar cinc minuts despert, amb mi. Que em miris així. Que ballem. Que tu també tinguis una mica de por de que tot sigui tan especial. I molts altres secrets que aquí no diré.

4 Comments:

  • At 10:54 p. m., Blogger Awake at last said…

    "...que em deixis triar la música"

    XD

    Felicidades, xiqueta. Y que te dure.

    Mks.

     
  • At 11:13 a. m., Blogger stel said…

    no saps pas com me n'alegro nena!! :D
    les coses especials fan una mica de por i això és que són especials de veres.
    un petonàs!

     
  • At 10:51 a. m., Blogger didac said…

    todo pasa y todo llega !!! pero lo de escullir la musica jijij eske lo kieres todo jajaj
    pasalo bien muuuuakkkkk
    salud

     
  • At 11:48 a. m., Blogger stel said…

    bon any nou bonica!
    :)

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home