Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

4.7.07

El perill del Nylon




Tots hem tingut un xandall de Nylon. Jo el tenia rosa, i el va heretar el meu germà (ma mare li va fer creure que era morat, que per a ell no era tant "de xica"). Doncs bé, si et fregues una estona el xandall, les característiques de la fibra fan que tinguis molta electricitat estàtica (la mateixa que tens quan fregues un globus contra un jersei de llana i si te l'acostes al cabell, se t'eriça). Perquè aquesta no es perdi a través del terra, et col·loques dins d'un cubell de plàstic (que és aïllant, per això els cables de la llum van recoberts d'un plàstic, perquè no condueixi l'electricitat). Si llavors connectes un extrem d'un cable a una caravana plena de gasolina i de vapors d'aquesta (enteneu per "connectar", que un extrem del cable estigui dins d'aquesta caravana), i toques l'altre extrem (ben allunyat!!!) amb el dit.... Ains!! Què frikis... Però mola..... hohohohohhoh!!!

Consell: no feu això si no és en presència dels vostres pares.


5 Comments:

  • At 11:39 a. m., Blogger stel said…

    xDDDDDDDDD
    mare meva!! pobra caranava :p

    ains nena, soncs tot prou bé, no em queixo! vaig molt cansada perquè m'he apuntat al gimnàs xD abans feia anglès dimarts i dijous i ara vaig al gimnàs en horari d'anglès! així aprofito! i a més a més, ahir vaig començar un curset de joieria (mira, coses que li donen a una per fer a l'estiu) i la veritat és que també cansa molt! acabes amb els braços fets caldet de tant serrar i aguantar les peces perquè no es moguin, però és xulo! ja tinc gairebé un collaret fet :$ si queda xulo ja li faré alguna foto! I a part d'això, doncs amunt i avall com sempre ejjeje

    Tu com estàs? quan tens vacances? jo fins a l'agost res de res.... ains...

    muas!

     
  • At 5:37 p. m., Blogger Iurema said…

    quina vida més intensa... jo sóc igual. quan el meu nivell de feina és "normal" (no és el cas ara!!! grrrr) em busco més coses a fer!! i és que no podem parar quietes! però això és bo, no?? Activitat!!

    Per cert, Ensenya'ns les joietes que facis, eh? m'ha agradat molt això!

    Jo estic bé. Lo únic que ara estic fent l'sprint final d'un projecte i faig jornades de sol a sol (tal qual). Data màxima: 20 de Juliol. Després, trasllat i, per fi, VACANCES...!!! Ains... però hi ha tantes coses pel mig que sembla lluuuuuuuuuuny!!!!

    bueno, ja t'explicaré ;) petonets!!!

     
  • At 8:10 a. m., Blogger nimue said…

    válgame!válgame! vaaaaalgame!!!

    ja m'agradava poc la roba de nylon però és que ara... glups!! :P

     
  • At 9:25 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    ostiiiiiii pero aixo es cert??? O_O ondia tu! jaajaj

     
  • At 5:18 p. m., Blogger Ainalma said…

    Fotre, la gent ja no sap què inventar!! Quin perill...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home