Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

16.10.07

Armando Rampas


M'encanta estar així. Que m'agradi la pluja encara que caigui a bots i barrals. Que no m'importi el fred encara que em cali als ossos. Que no m'importi el calor. Riure'm de les foteses. Estar estúpidament contenta tot el dia. Tenir aquella sensació, aquell baix continu que em manté flotant a l'aire tot el dia. Tots els dies. Esperant que arribi divendres, o dissabte, o dilluns, o la nit, o el dia. O divendres! Però flotant a l'aire.

8 Comments:

  • At 11:56 p. m., Blogger Awake at last said…

    :-D

    Mks.

     
  • At 6:33 a. m., Blogger nimue said…

    jolin! que bé s'està flotant així! :)

     
  • At 10:37 a. m., Blogger didac said…

    kina sensacio mes engañosa .......flotannnnnnnttttt....jijiji

     
  • At 7:19 p. m., Blogger Striper said…

    Si es etar flotant de felicitat visca.

     
  • At 2:51 p. m., Blogger stel said…

    i tenir ganes de moltes coses, de casualitats, de música, de comandant armando rampas i de no treurem la cançoneta durant tota la tarda perquè l'has posar al títol del post. Sí, m'agrada això que escrius i diria que més o menys em passa algo semblant i està bé :)
    a seguir flotant però que no se'ns emporti el vent!
    un petonet
    ^^

     
  • At 9:47 p. m., Blogger yo said…

    Un dia que te sobren vitamines, sa casa i sa teulada tan intenses.....

     
  • At 4:57 p. m., Blogger Iurema said…

    T´estim, jo volia fer un reggae,
    t´estim, crec qua això és més un vals,
    redunden aquestes paraules
    damunt tot lo que hem fornicat


    Què és maca!!!!

     
  • At 7:50 p. m., Blogger Ainalma said…

    Enamorada, potser??

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home