Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

11.10.07

Fatídic Dijous



Algú em pot explicar què cony faig a les 18:53 de la vesprada d'un dijous abans d'un pont, al curro? Eh, que no? Estic fins a la monya. A veure si aquest MyFriend ve a recollir-me d'una puta vegada! És un motivat del treball!! Jo ja fa 2 hores que no sé què fer... Mare meva! Això em recorda que no tinc cap plan d'escapada aquest pont. Em consola, però, tots els pringats que estaran fent cua ara a les carreteres per pirar de les seves ciutats/pobles. Apa, foteu-vos tots!!! (Però Ponte el Cinturón, això sí). I a sobre amb el temps que us farà encara pitjor! Putes divagacions un dijous de merda!! AAAhhhh perduda de MainFriend.

Apa, adèu i bon cap de setmana a tots!!!

2 Comments:

  • At 10:41 p. m., Blogger Awake at last said…

    XDDDDDDD


    Mks.

     
  • At 4:27 p. m., Blogger stel said…

    lo pitjor d'aquests dies és que tothom surt i torna a la mateixa hora, per sort, com que jo no tenia plans d'entrada, quan varem decidir marxar era molt tard i no hi havia massa gent fent de fitipaldi per la carretera i això va ser un gran luxe :)

    com comença la setmana?
    un beset
    ^^

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home