Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

20.9.07

Passem pàgina

Ja fa temps que no escric. La veritat és que la meva vida ha canviat molt des de l'ultim post. I no és cap frase estupenda perquè vulgui fer-me la interessant. Per bé o per mal, no ho faig gaire jo, això. La realitat és que he començat de nou, un altre cop. No estava malament però tampoc estava bé. Simplement havia arribat un moment en què em trobava en una situació d'impàs (impàs?) permanent. Estancada. En un moment que sabia que era passatger però que no passava mai. I una de les coses que he après aquests darrers anys és que les coses no vénen perquè sí, que no canvien perquè sí. Si no fas res, pots romandre en una mateixa situació per sempre esperant que passi alguna cosa. I llavors t'has d'arriscar i intentar apostar per quelcom (quelcom...:S) que t'il·lusioni, per molt que et costi. Jo és el que he volgut fer. I, amb tot, aquí estic. En una ciutat nova. Amb gent que se suposa que és més propera a mi, però entre la que (enc)ara em sento estranya (potser a partir d'ara sempre em passarà això). Vivint amb altres companys. Anant per carrers diferents, amb sorolls nous, mobles nous, veus noves, entre vides noves, aprenent noves coses, espero que ensenyant-ne d'altres. Estic cagada, per què negar-ho. Hi ha moments en què no sé on sóc ni com m'he atrevit, tot i que intento sobreposar-m'hi. I és que havia de fer alguna cosa. I volia fer això. El que estic fent. Em costa acostumar-me a les novetats, i m'esforço molt. Cada dia. En cada cosa. En cada nova situació (no podríeu imaginar quantes noves situacions se'm presenten al llarg del dia). Intento asserenar-me. M'adono que he madurat. M'adono que em falta madurar encara. Procuro créixer al màxim.

Aquest cap de setmana vaig a Bcn a reunir-me amb els amics d'abans, amb els carrers d'abans, amb les olors d'abans. Amb aquesta ciutat, que tant estimo. Espero aconseguir estar bé. Espero passar la prova de la millor manera possible. La vida són aquests canvis. Ningú volem que la nostra vida es converteixi en un adzucac. Hem de superar totes les proves. I jo necessito tota la força del món. Se suposa que he tornat. Se suposa que he après alguna cosa. Se suposen tantes coses que espero tenir prou força per enfrontar-me. D'això es tracta, no? De véncer-ho tot de mica en mica. De poder les petites coses perquè al final hagis pogut una gran cosa. Tinc por, però també il·lusió. Ningú ha dit que les desicions són fàcils, no?

Així que crec que he tornat (aquí, si més no, vaja!). Des d'una altra banda, però un altre cop. Almenys el blog em permet estar lligada d'alguna manera a mi mateixa. Espero que em segueixi visitant la gent de sempre.

PD. Per cert, una canço preciosa. Del gran Bob Dylan. La lletra aquí.


8 Comments:

  • At 1:07 p. m., Blogger nimue said…

    bonica! se't llegeix la mar de bé! quantes emocions i canvis, no? Segur que t'esperen grans coses, coses bones, sí! :)
    M'alegre de la teua tornada! avaaaant! :)

     
  • At 1:48 p. m., Blogger stel said…

    ens creuem per bcn quan vulguis :)
    vens avui, demà?

    un petonet
    ^^

     
  • At 1:44 a. m., Blogger Awake at last said…

    Mucha BUENA suerte, xiqueta, :-)


    Mks.

     
  • At 10:07 a. m., Blogger Marc said…

    m'alegro jo també que hagis començat aquesta nova etapa amb l'il·lusió i alegria que es mereix. Segur que et va molt bé.
    besets

     
  • At 3:08 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    hola maca, la vida es molt canviant. a vegades resulta una mica raro i sento por quan m´anadono dels canvis tan importants que han hagut en la meva vida, llavors sento por...pero son tant necessaris. Si el cos et demana canvis doncs es el que has de fer...i ens alegrarem molt per tu quan tornis definitivament i diguis que estas molt contenta :)

     
  • At 7:43 a. m., Blogger Iurema said…

    gràcies nimue! la veritat és que intente sobreposar-me als "amagos" de crisi... i de moment més o menys bé (estic contenta!!! amb les coses positives i negatives però contenta!)

    steleta! no t'he dit res perquè vaig tenir un accident el finde i me'n vaig haver de tornar a casa abans d'hora... la propera t'aviso... quina dificultat en quedar, mare meva!! petonet :P

    gracias Awake! en estas cosas se necesita... ains!!!! gggg

    gràcies, marc. il·lusió i alegria, sempre!!! ;)

    ai, lost! a mi sempre em fan por els canvis però no sé què em passa que de vegades els necessito com l'aire que respiro... paradoxes, mira tu! si és el que volem fer, sempre és cosa bona, no??

    A TOTS: gràcies per estar encara per aquí, me n'alegro molt de veritat. quina cosa més estranya apreciar a gent d'aquesta manera, a gent que no has vist mai... sempre em fan il·lusió els vostres comentaris, i m'alegro de llegir-vos i saber de vosaltres!! molts petonets a tots des d'una nova etapa :)

     
  • At 8:49 p. m., Blogger didac said…

    yo acabo de arribar akest blg de de totes maneras vivan los cambios pero no olbides el tiket pa poder descambiarlo!!!!

     
  • At 10:07 p. m., Blogger Marta Domi said…

    ostres... fa temps que et vaig trobar i de tant en tant et vaig llegint. Quasi mai escric res en cap blog, però avui només volia dir-te que m'ha semblat molt valent això que expliques que has fet

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home