Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

16.6.07

Calidoscopi dels Anys



Hi havia una vegada Jo. Jo anava a l'escola cada dia. I tenia una amiga. Ella. Jo i ella no s'assemblaven gens. Ella semblava molt tímida i tranquil·la, mentre que Jo era nerviosa i activa. Sense saber com, perquè aparentment eren molt distintes, hi havia alguna cosa en elles que les unia. Un filet invisible que permetia que on anava l'una, anés l'altra. De petites compartien totes les activitats extraescolars: el dibuix, la música, les tardes de jocs. Jo recorda mitja infància a casa d'Ella, al seu corral. Ella, sent adolescent, va patir una època trista. Jo també va patir l'efecte hormonal d'aquella època. Aparentment semblava que s'havien allunyat. Els amics de cadascuna ara eren diferents. Però Jo sempre estava al seu costat, i al mateix temps se sentia acompanyada per Ella. Però només elles sabien fins a quin punt. Però possiblement encara no ho acaben de comprendre. Després van anar a la universitat. Els caràcters es van desenvolupar en personalitats completament distintes. Però sempre que hi havia alguna cosa important, sentien la necessitat de comptar l'una amb l'altra. En moments en què semblava que es quedaven soles, quedava el filet invisible que els estirava l'orella i els recordava que l'altra encara estava (i és que de vegades aquestes coses s'obliden). Potser lluny, potser no compartia els mateixos sentiments. Però tenia una orella que sempre escoltava. I han tingut èpoques: es veien sovint, se saturaven d'elles mateixes, es trobaven a faltar, no es veien gaire... però sempre que necessitaven, tenien el filet. No calia que s'entengueren totalment. Potser en el seu cas és ja impossible. Però s'estimaven. I, al final, això és lo únic que compta. No?

5 Comments:

  • At 3:11 p. m., Blogger Iurema said…

    Per cert, la cançó és "Talking to Mary" de Elliott Smith. Espero que ho pogueu sentir! :P

     
  • At 3:50 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    quan dic aixo, vull dir que estme condicionats al treball, al día a día en el que ens llevem i ens veiem obligats a fer sempre el mateix, la rutina i sembla que no hi hagi mes remei que agafar cada dia el mateix autobus, cada día el mateix carrer, cada dia dinar a la mateixa hora. tots tenim al cap un programa que ens diu que estudiar+treballar es LA opció i no som del tot conscients que hi ha milions d´opcions a on normalment fotem la culpa al sistema, pero no hi ha un sistema extern si no intern. Es dificil de veure perque es una mica matrix aixo, como saber que la realidad es la realidad si no sabemos cual es la realidad y si no lo sabemos cual es la otra realidad o quizas haya una realidad paralela. No se com explicar-tho. Molts cops ens questionem coses i no canvien massa el nostre entorn, ja ni tant sols el condicionament psicologic de pors, si no merament sensitives.

     
  • At 7:41 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    guapa! doncs acabo examens el dia 25 o sigui dilluns! :S i marxo el dia 27 al mati. Està dificil quedar el finde pel examen aquest que tinc el dilluns :S:S no se com podem fer-ho, s´ha passat el temps tant depresa que no m he adonat i ara de sobte estic aqui amb els examens a sobre i el viatge a madrid tb!!!!!!:(

     
  • At 11:16 p. m., Blogger Awake at last said…

    Eso me gustaría creer, :-)

    Mks.

     
  • At 11:33 a. m., Anonymous Anònim said…

    M´ha encantat, m´ha fet tindre la sesacio de flotar i perdre la nocio del temps, pensat en la persona en la que jo tinc eixe filet invisible. gracies.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home