Mirall Sonor

"Creo en mí porque algun día seré todas las cosas que amo"

11.10.05

zzZZzZzzZzZZz...

Podria haver pensat algo més original però les meves neurones no es mouen. Estan en un estat de letargo absolut. Porto tot el dia currant i crec que marxaré cap casa. Ha estat bastant soporífer. El que passa és que em fa mandra perquè fa un dia moooolt lleig i crec que ara fins i tot plou. El bus estarà ple de gent i els cristalls estaran empanyats del vapor de la gent mullada que ve del carrer. Buuufffff...! Si no plou gaire, aniré a peu a casa. Normalment m'agraden els dies plujosos però no si el meu estat d'ànim està també gris. Em ve de gust veure un bodrio de pel·li d'aquelles d'Antena 3 dels diumenges a la tarda, per poder buidar el coco saturat (són grans ocasions de fer-ho els diumenges a la tarda!), però suposo que faran algo tipo "Las tardes de Patricia" (es diu Patricia?). Però potser això m'estressarà perquè llavors veuré a gent amb el coco buit de forma permanent. Bueno, potser marxo i vaig a comprar al súper, que si no, no sé que soparé!